Zoeken in deze blog

zondag 27 april 2014

kleurentrends interieur 2014

kleurentrends interieur 2014
Moodboard interieurkleuren 2014
Ben jij gevoelig voor trends en wil je jouw huis inrichten volgens de laatste trends? Hierboven zie je een voorbeeld van hoe je de trendkleuren van 2014 kan toepassen in jouw interieur. Vind je dit lastig? Ik help je graag!

Ben je wat minder gevoelig voor trends en wil je een eigentijds, maar tijdloos interieur? Vind je het moeilijk om keuzes in kleuren of materialen te maken. Ik sta je graag terzijde.

Met de basisprincipes van de binnenhuisarchitectuur en een dosis van mijn creativiteit en gevoel voor kleuren en inrichting en natuurlijk mijn lef en bevlogenheid creĆ«er ik samen met jou jouw droominterieur.

Neem gerust contact met mij op voor een vrijblijvend gesprek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten