Zoeken in deze blog

zondag 13 februari 2011

The Pink Cadillac Room - For girls only


The Pink Cadillac Room – for girls only !

Voor meiden tussen de 10 en 15 jaar heeft ongeWoonadvies The Pink Cadillac  Room bedacht. Welk meisje wil deze kamer nou niet? Zelfs mijn dochter, die 19 jaar is, zag deze kamer nog wel zitten!!

 

Met 'vijftiger jaren' kleuren, een flinke dosis polkadots en tule gordijnen begint de Pink Cadillac Room al vorm te krijgen.


Maar we blijven wel bij de tijd! Laptop, waveboard en mobieltje krijgen ook een plek.
 


Let vooral op het bijzondere bed: The Pink Cadillac  

Het Pink Cadillac bed is op maat gemaakt [maat twijfelaar 120x200]. Het hoofdeinde zit achter het bureaublad, wat de motorkap van de Pink Cadillac moet voorstellen. De voorruit van de Pink Cadillac zit als afscheiding tussen het bed en het bureaublad en is aan de bureaukant voorzien van magneetfolie en is aan de bedkant een spiegel.
Op de achterbak van de Pink Cadillac kan eventueel een TV staan, zodat je dochter samen met vriendinnen een filmpje kan kijken. Onder het bed is opbergruimte mogelijk.
Op de muur is een groot hart geschilderd. De binnenkant van het hart is voorzien van magneetverf. Ruimte genoeg voor het ophangen van favoriete plaatjes dus!
De muur waar je 'doorheen' kijkt op de tekening, is beplakt met fotobehang hartjes:




En dan is de The Pink Cadillac Room  compleet!


Wil je ook zo'n bijzondere slaapkamer voor je dochter? Ik maak graag een kleurenplan en/of een indelingsplan voor haar!


Neem gerust contact met me op. Samen met jou en je dochter bespreken we eerst de wensen en dan maak ik een origineel, apart en ongeWoon ontwerp voor haar.


Ook voor een stoere jongenskamer kun je bij mij terecht. Binnenkort op mijn weblog de voorbeelden hiervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten